نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس سکوت عجیب نکونام در مورد اتفاقات غیرمنتظره استقلال ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی

  • کد خبر: ۲۳۵۷۷۸
  • ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
حسینی در آستانه جدایی از استقلال | دردسر جذب گلر خارجی
با حضور دروازه‌بان خارجی در استقلال جدایی سیدحسین حسینی از این تیم به واقعیت نزدیک شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال با یک دروازه‌بان اهل بوسنی به توافق نهایی رسیده است و او به‌زودی راهی ایران خواهد شد. طبق برنامه قرار است از هفته آینده تمرینات استقلال زیر نظر جواد نکونام آغاز شود، اما اگر گلر خارجی که اکنون با استقلال به توافق نهایی رسیده به ایران بیاید، تکلیف سیدحسین حسینی چه خواهد شد؟

نزدیکان به سید حسین حسینی از قول وی اعلام کردند که این دروازه‌بان در صورت آمدن دروازه‌بان خارجی به استقلال از این تیم جدا خواهد شد.

حسینی اما هنوز نسبت به این موضوع واکنش رسمی نشان نداده است و احتمالاً موضوع جذب دروازه‌بان خارجی توسط باشگاه استقلال بی‌ارتباط با مسائلی نیست که فصل گذشته رقم خورد و برای حسینی حاشیه‌هایی به وجود آمد.

البته یک احتمال دیگر نیز وجود دارد و ممکن است حسینی درنهایت تصمیم بگیرد در استقلال باقی بماند و با دروازه‌بان بوسنیایی رقابت کند و فصل جذابی در قفس توری استقلال رقم بخورد. تا پایان نقل‌وانتقالات، قطعاً خبر‌های بسیاری درباره آینده کاری حسینی با استقلال منتشر خواهد شد و در قدم اول، جذب دروازه‌بان خارجی را باید نوعی فشار از سوی باشگاه استقلال روی شماره یک این تیم تلقی کرد تا احتمالاً برخی خواسته‌های مالی و... را بپذیرد و بعد، قرارداد را امضا کند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->